"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КОКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "ӘЙГЕРІМ" БАЛАБАҚШАСЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ  КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДЕТСКИЙ САД "АЙГЕРИМ" ГОРОДА  КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

    

2021-2022 оқу жылы

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балаларды дамыту жолдары:

20.04.2017

Балаларды дамыту жолдары:

Ойлау және

оқыту үрдісінде оның дамытудың жолдары.

Ойлау процесі

объект пен субъектінің өзара әрекеті ретінде жүзеге асады.Ойлауды психологиялық

тұрғыдан зерттеу дегеніміз-оның ішкі, танымдық құпия мәнін және жемісті

болуының себебін ашып көрсету, яғни ойлаудың мәнін және жемісті болуының

себебін ашып көрсету,яғни ойлаудың мәнін зерттейді, әрбір адамның өзіндік ойлау

ерекшеліктерін дамытып отыруға баса мән береді.

Қазіргі

психологияда ойлау ұғымына әр түрлі түсінік беріледі, ойлау дегеніміз - 

әлеуметтік жағдаймен ұштасқан, тілмен тығыз байланысты психикалық процесс, сол

арқылы болмыстың, дүниедегі нәрселердің жалпы және жанама бейнеленуі. Бұл

бейнелену адам ойының талдау және біріктіру әрекеттері арқылы танылады. Ойлау –

сыртқы дүниедегі болмыстың жалпы жанама жолмен біздің санамыздағы ең биік

сатыдағы бейнесі. Ойлау адамның өмір тәжірибесі мен практикалық іс-әрекеттері

нәтижесінде пайда болып, тікелей сезім процесінің шеңберінен әлдеқайда асып

түседі.

Ойлау – адам

соның арқасында заттар мен шындық құбылыстарын олардың елеулі белгілері бойынша

бейнелендіретін және олардың ішінде сондай-ақ арасында болатын әр түрлі

байланыстарды ашатын психикалық процесс.

Ойлау – аса

күрделі психикалық процесс. Оны зерттеумен бірнеше ғылым айналысады. Бұлардың

ішінде логика мен  психологияның  орны ерекше. Психология түрлі жас

мөлшердегі адам ойының пайда болуы, дамуы, қалыптасуы жолдарын, яғни жеке

адамның ойлау ерекшеліктерінің заңдылықтарын қарастырса, логика – бүкіл

адамзатқа ортақ ой әрекетінен заңдары мен формаларын айқындайды, адам ойының

нақты нәтижесі болып табылатын ұғым, пікір, дәлел, ой формаларының табиғатын

зерттейді. Ойлау ерекшеліктерін таным мен ой процесінің сатысы ретінде зерттеу,

ойлаудың білім мен тікелей байланысты екендігін көрсетеді.

Ойлауды

дамыту – оның мазмұны мен формасын өзгерту болып табылады.  Психологияда

ойлаудың үш түрі қарастырылады.

         1.Практикалық іс-әрекеттілік.

        2. Көрнекі-бейнелік

        3.Сөздік – логикалық.

Ойлауды

дамыту процесі төмендегілерді   

                           

қамтиды.

      1  / Ойлаудың барлық түрлері мен формаларын дамыту /практикалық

іс-әрекеттік,көрнекі-бейнелік, сөздік-логикалық/

         2/ Ойлау амалдарын қалыптастыру және жетілдіру /анализ,

синтез,салыстыру, жалпылау,классификациялау/ т.б.

         3/  Заттың  мәнді белгілерін ажырата білуін дамыту.

         4/ Қоршаған орта құбылыстары мен заттары, қатынастары мен маңызды

байланыстарын табу.

         5/  Өз пікірінің дұрыстығын дәлелдеу.

        6/  Өз ойын анық, жүйелі, қарама-қайшылықсыз және негізді түрде

баяндау.

         7/  Ойлау тәсілдері мен амалдарын бір саладан екіншіге көшіре

білу.

         8/  Құбылыстың дамуын көре білу, негізделген қорытынды жасау.

         9/ Формальды логикаға негізделген ойлаудан, диалектикалық логикаға

негізделген ойлауға көшу процесін стимулдау.

         10/ балалардың оқу және

оқудан тыс іс-әрекеттерінде формальды және диалектикалық логика заңдары мен

талаптарын қолдану дағдылары мен біліктіліктерін жетілдіру

Қорытынды:

        Ойымызды қорытындылай келе, баланың логикалық ойлауын дамыту

бағытындағы жұмыстар жүйеленді және оны ұйымдастырудың тиімді  жолдары,

әдіс-тәсілдері айқындалады, ол өз ретінде, балалардың логикалық ой-қабілеттерін

қалыптастыру жұмысының жағдайын бір шама арттырды – деп ой түйіндейміз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 213


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст